UniCredit Bank má zásadní potíže s on-line bankovnictvím

Bankovní dům má od začátku týdne potíže s provozem svého mobilního a internetového bankovnictví. Kromě klientů z řad spotřebitelů se začínají ozývat i hlasy z komerční sféry.

UniCredit Bank má zásadní potíže s on-line bankovnictvím



Společnost UniCredit Bank zřejmě nebude na tento týden vzpomínat v dobrém. Klienti banky si od pondělí 9. 10. 2017 stěžují na nedostupnost služeb internetového bankovnictví a potíže se nepodařilo minimálně do čtvrtečního večera vyřešit.

Kromě stížností klientů na facebookové stránce banky se ozvaly hlasy i z komerční sféry. Celoevropský přepravce GLS například vydal zprávu, ve které rozporuje středeční prohlášení UniCredit Bank, že internetové bankovnictví již funguje.

I nadále je velká část služeb UniCredit Bank nefunkční. Prohlášení banky v médiích o nápravě je tak nepravdivé. Nyní je hlavní prioritou, aby se tyto technické problémy neprojevovaly ve službách poskytovaných pro naše zákazníky,“ uvedl ve čtvrtek ředitel české pobočky GLS Pavel Včela.

Zdroj: GLS, ChannelWorld









Úvodní foto: © lucadp - Fotolia.com

Komentáře