UniCredit Bank má zásadní potíže s on-line bankovnictvím

13. 10. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © lucadp - Fotolia.com
Bankovní dům má od začátku týdne potíže s provozem svého mobilního a internetového bankovnictví. Kromě klientů z řad spotřebitelů se začínají ozývat i hlasy z komerční sféry.

Společnost UniCredit Bank zřejmě nebude na tento týden vzpomínat v dobrém. Klienti banky si od pondělí 9. 10. 2017 stěžují na nedostupnost služeb internetového bankovnictví a potíže se nepodařilo minimálně do čtvrtečního večera vyřešit.

Kromě stížností klientů na facebookové stránce banky se ozvaly hlasy i z komerční sféry. Celoevropský přepravce GLS například vydal zprávu, ve které rozporuje středeční prohlášení UniCredit Bank, že internetové bankovnictví již funguje.

I nadále je velká část služeb UniCredit Bank nefunkční. Prohlášení banky v médiích o nápravě je tak nepravdivé. Nyní je hlavní prioritou, aby se tyto technické problémy neprojevovaly ve službách poskytovaných pro naše zákazníky,“ uvedl ve čtvrtek ředitel české pobočky GLS Pavel Včela.

Zdroj: GLS, ChannelWorld

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi