Tech Data v ČR odstartovala program podporující dodávky HP konvergované infrastruktury

Zástupci divize Azlan společnosti Tech Data Distribution pozvali vybrané partnery a představili jim nový program, který má být historicky největší investicí do podporu prodeje konvergované infrastruktury.

Tech Data v ČR odstartovala program podporující dodávky HP konvergované infrastruktury



Lukáš Mirovský, HP business unit manager divize Azlan, přivítal partnery na setkání v hotelu Holiday Inn v Praze, aby uvedl společný celoevropský program společností Tech Data a HP na lokální úrovni.

V Evropě program odstartoval loni, v ČR začíná nyní. Podle Lukáše Mirovského jde o jednu z největších investic do lidí a nástrojů v historii Tech Daty i HP pro rozvoj partnerského prodeje..

Otázky na HP byla připravena zodpovídat Kristina Žárska, EG channel and midmarket partner business manager v HP.

Program HPCI2016 (v Tech Datě pod značkou TD signature) pak blíže představil Petr Hanovec, account manager pro HP, který jej má v TD na starost.

Zleva: Petr Hanovec a Lukáš Mirovský (TD - Azlan), Kristina Žárska (HP)Cílem programu je podpořit partnerský prodej konvergované (tedy ucelené) infastruktury HP za pomocí obchodní, marketingové, finanční a technické podpory. Součástí programu jsou nástroje podpory prodeje vč. marketingu a vzdělávání. Cílem je také pomoci resellerům se znalostí procesů HP.

Program je dostupný v 16 zemích Evropy, 1. vlna začala ve Velké Británii, Nizozemí, Belgii a Finsku s 37 partnery a aktuálně je do něj zapojeno kolem 500 partnerů. V ČR pozvala Tech Data do programu v počátku 40 partnerů, přičemž aktivní zájem projevilo kolem 25 resellerů, kteří musejí splnit určitá vstupní kritéria.

Co zapojení partneři získají?

Pro program je v TD speciálně vyhrazený tým, jehož součástí jsou dva certifikovaní produktoví specialisti, dva architekti řešení, Petr Hanovec zodpovědný za program a Lukáš Mirovský řídící tuto obchodní jednotku.

Partnerům jsou k dispozici zvýhodněné podmínky pro autorizovaná školení HP pro dosažení odpovídajícího statusu (vč. e-learningu), specializovaná obchodní školení a semináře v oblasti obchodních dovedností.

Partneři zapojení do programu mají dále přednostní přístup k demo centru (networking, servery G8, 3PAR) a prodejním nástrojům (kvótovací nástroj pro ceny – HP iQuote a B2B e-shop Intouch).

V rámci marketingových programů mohou zapojení partneři využívat kromě připravených fondů online nástroj s předdefinovanými marketingovými materiály HP pro co-branding (mailihny, bannery, webové stránky apod.) a dále připravený obsah pro jednoduché sdílení na sociálních sítích.

Partneři, kteří jsou součástí programu, se mohou účastnit speciálních akcí a využívat i finanční služby pro projekty HP CI.

Počítat mohou také s pomocí při dodávce kompletního portfolia konvergované infrastruktury zahrnující HP networking, storage, servery a servisní podporu.

Zdroj: ChannelWorld








Úvodní foto: ChannelWorld

Komentáře