Slovenští senioři nakupující on-line měli v roce 2013 největší zájem o počítače

Počítač nebo související příslušenství si v roce 2013 koupilo 38 % Slováků nakupujících on-line, kterým bylo přes 60 let.

Slovenští senioři nakupující on-line měli v roce 2013 největší zájem o počítače



Výzkum, který na Slovensku provedla agentura NMS Market Research a nákupní rádce Heureka.sk, odhalil zásadní meziroční změnu v chování nakupujících z věkové kategorie nad 60 let.

Zatímco v roce 2012 tito zákazníci nejvíce nakupovali bílou techniku (zakoupilo si ji 29 % z celkového počtu on-line nakupujících seniorů), v roce 2013 se na prvním místě žebříčku objevily počítače a příslušenství k nim.

Zakoupilo si je 38 % slovenských seniorů nakupujících on-line, přičemž o rok dříve se tato produktová kategorie nedostala ani do první pětice žebříčku.

Na druhé a třetí příčce se s odstupem za počítači ocitly kategorie knih a oblečení, shodně s 29 %.

Kým slo­ven­skí se­nio­ri fan­dia hlav­ne po­čí­ta­čom, ob­le­če­niu a kni­hám, ich čes­kí ro­ves­ní­ci na­ku­pu­jú na inter­ne­te ok­rem po­čí­ta­čov naj­mä bie­lu tech­ni­ku a vy­ba­ve­nie do do­mov a zá­hrad," doplnil výsledky průzkumu ředitel NMS Mar­ket Re­search Mi­chal Osus­ký.

Obr. 1 – Srovnání preferencí slovenských seniorů při on-line nákupech

Zdroj: NMS Market Research, Heureka.sk








Úvodní foto: © Monkey Business - Fotolia.com

Komentáře