SAP kupuje SeeWhy kvůli nástrojům pro real-time marketing

Akvizice spadá do kontextu strategie budování vlastních balíků marketingového softwaru. Kromě SAP rozjela podobnou strategii i jeho konkurence.

SAP kupuje SeeWhy kvůli nástrojům pro real-time marketing



Společnost SAP se chystá akvírovat SeeWhy, výrobce cíleného marketingového softwaru. Krok je součástí strategie využití všekanálové komerční platformy, kterou SAP získal v loni akvizicí společnosti Hybris.

Technologie SeeWhy zahrnuje především produkt Core, což je in-memory výpočetní engine, který v reálném čase analyzuje data přicházející z e-komerčních webů.

Software sleduje chování každého jednotlivého zákazníka, od první návštěvy až po koupi. Na základě jeho chování potom vytváří pro každého jednotlivce cílenou marketingovou kampaň v modelu „jeden na jednoho“.

Tato technologie od SeeWhy je integrovaná s 30 reklamními sítěmi, e-mailovými službami, sociálními sítěmu a dalšími poskytovateli. Firma sídlí v Bostonu a má mít přes 4 000 zákazníků.

Finanční podrobnosti této, akvizice, která by měla být uzavřena v přůběhu letošního druhého čtvrtletí, nebyly zveřejněny.

Širší kontext koupě zahrnuje snahu velkých poskytovatelů, kromě SAP jde například o Oracle, IBM, Salesforce.com nebo Adobe, sestavit vlastní sady marketingového softwaru.

Zdroj: IDG News Service








Úvodní foto: © N-Media-Images - Fotolia.com

Komentáře