Samsung kupuje LoopPay, alternativu k platebnímu systému Apple Pay

20. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Samsung
Americký startup vyvíjí řešení, které potřebuje kromě aplikace ke smartphonům další hardware. Mohl by však být součástí telefonů Samsung.

Samsung Electronics koupil americkou společnost LoopPay, která vyvíjí systém pro mobilní platby.

LoopPay produkuje malá přídavná zařízení pro smartphony, která dokážou ve spojení s mobilní aplikací přenášet informace o platební kartě.

Když uživatel podrží zařízení několik centimetrů od tradiční čtečky magnetických pásků, informace jsou do ní odeslány bezdrátově.

Technologie Magnetic Secure Transmission (MST) vytváří magnetická pole, která simulují ta generovaná magnetickými pásky. Přeměňují tak karetní čtečky na bezkontaktní platební zařízení bez nutnosti dalších úprav.

Přístup se liší od NFC řešení užívané systémem Apple Pay, který vyžaduje, aby prodejci používali bezkontaktní platební terminály, jež umějí přijímat NFC signál.

LoopPay tvrdí, že jeho systém dokáže pracovat u 90 % POS terminálů v USA, čímž by Samsung mohl získat konkurenční výhodu.

ICTS24

Tisková mluvčí Samsungu uvedla, že NFC je zatím dostupné u méně než 10 % amerických retailerů.

Na druhou stranu, pokud Samsung nepřinese inovaci svých smartphonů. Budou uživatelé potřebovat speciálné hardwarové rozšíření LoopPay, které by bylo k telefonu připojeno např. skrze kryt.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci