Salesforce kupuje Demandware a spustí platformu pro e-komerci

Díky akvizici v hodnotě 2,8 miliardy dolarů se Salesforce vydá do oblasti elektronické komerce. V rámci platformy Salesforce Commerce Cloud spojí nástroje od Demandware se svými vlastními řešeními.

Salesforce kupuje Demandware a spustí platformu pro e-komerci



Společnost Salesforce.com se vydává za hranice své obvyklé domény CRM softwaru. Díky akvizici poskytovatele cloudových služeb Demandware společnost míří do oblasti elektronické komerce a chystá se spustit vlastní platformu.

Salesforce vezme akvírovanou platformu Demandware Commerce Cloud, přejmenuje ji na Salesforce Commerce Cloud a integruje do ní e-komerční řešení, správu objednávek, pokladny, provozní nástroje a prediktivní analytická řešení.

Nová platforma má zákazníkům Salesforce poskytnout nový způsob, jak být v kontaktu se svými zákazníky, zatímco stávající klienti Demandware (sem patří například L'Oreal, Marks & Spencer a další velké značky) získají přístup k prodejním, analytickým a marketingovým nástrojům.

Informační systémy našich klientů budou poháněny daty. Obchodník potřebuje mít naprostý přehled o svých zákaznících a právě proto je důležité integrovat obchodní složku do CRM platformy,“ uvedl CPO společnosti Salesforce Alex Dayon.

Akvizice má hodnotu 2,8 miliardy dolarů a Salesforce počítá s tím, že ji zakončí do konce letošního srpna. Obchod podléhá běžným podmínkám a vyžaduje souhlas akcionářů a regulátorů.

Zdroj: IDG News Service








Úvodní foto: © spiral - Fotolia.com

Komentáře