Peter Hudák řídí obchod a marketing společnosti ČD – Telematika

Nový ředitel obchodu a marketingu povýšil z pozice vedoucího podpory prodeje. Nyní bude jeho úkolem řídit obchodník aktivity firmy a zvyšovat její viditelnost. Na pozici vystřídal Miloše Mastníka, který ze společnosti odešel.

Peter Hudák řídí obchod a marketing společnosti ČD – Telematika



Společnost ČD – Telematika oznámila, že k 1. 10. 2016 jmenovala Petera Hudáka (51) šéfem obchodu a marketingu. Hudák bude mít ve své nové roli na starosti řízení obchodních aktivit celé společnosti, další rozvoj obchodních příležitostí a posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu.

Peter Hudák se v segmentu telekomunikací pohybuje dvě desetiletí. Od jara 2015 zastával v Telematice pozici vedoucího oddělení podpory prodeje. Předtím řadu let působil na různých manažerských pozicích v rámci skupiny GTS, kam přišel díky fúzi se společností Nextra, kde zastával pozici manažera nepřímého prodeje. Svou kariéru odstartoval ve společnosti Eurotel.

Hudák je absolventem Žilinské univerzity. Ve volném čase hraje tenis, jezdí na motorce, lyžuje a rád čte knihy. Ve funkci ředitele obchodu a marketingu nahradil Miloše Mastníka, který se po dvouletém působení v ČD - Telematika rozhodl čelit novým profesním výzvám.

Zdroj: ČD - Telematika









Úvodní foto: ČD – Telematika

Komentáře