Personalizace reklamy je cestou k loajálnějším zákazníkům, radí Internet Projekt

Lidé podle Internet Projektu čím dál více očekávají personalizaci reklamního sdělení a dodávání relevantního obsahu. Tohoto „luxusu“ se však dostává jen čtyřem z deseti uživatelů.

Personalizace reklamy je cestou k loajálnějším zákazníkům, radí Internet Projekt



Společnost Internet Projekt uvádí, že šest z deseti internetových uživatelů v současnosti nedostává relevantní reklamní obsah. Vychází při tom z údajů společnosti Sitecore, výrobce stejnojmenné platformy pro správu digitálních kanálů.

Relevantní obsah přitom může být užitečný pomocník. Převážně mladí lidé jsou podle Internet Projektu na zobrazený obsah nejcitlivější a personalizované sdělení se pro ně stává stále důležitějším. V případě dodání takového obsahu by se podle Sitecore zvýšila loajalita až u 75 % zákazníků.

Personalizovaná komunikace se zákazníky hraje podle Internet Projektu klíčovou roli při dosažení vyššího počtu konverzí, ať už jde o promo v e-shopech, kampaňový obsah na vlastním webu či přizpůsobení newsletteru podle potřeb a přání zákazníka.

Budoucnost značek leží podle Internet Projektu v budování pozitivní zákaznické zkušenosti a obchodníci se musí naučit se přemýšlet jako zákazník a poznat jeho potřeby a přání. Přesně k tomuto účelu mohou posloužit platformy jako je zmíněný Sitecore.

Internet Projekt současně poukazuje na změny lidského chování. Většina lidí po probuzení kontroluje e-maily a sociální sítě, čas strávený on-line dosahuje až 12 hodin denně.

Firmy, které se zákazníky umějí chytře pracovat, mohou v digitálním prostoru dosahovat mnohem vyšší návratnosti investic než ty, které nereagují na dnešní trendy.

Zdroj: Internet Projekt








Úvodní foto: © varijanta - Fotolia.com

Komentáře