Oracle kupuje Datalogix kvůli cílení on-line reklamy

Oracle se domnívá, že velké množství reklamních investic je vynakládáno bez efektu. Marketérům chce pomoci skrze nástroje Datalogix.

Oracle kupuje Datalogix kvůli cílení on-line reklamy



Oracle odsouhlasil nákup společnosti Datalogix za blíže nespecifikovanou cenu. Chce tím poskytnout marketérům lepší porozumění toho, co zákazníci dělají, říkají a nakupují a pomoci jim měřit efektivitu různých kampaní a reklamních kanálů.

Datalogix agreguje data od 1 500 partnerů, u kterých 100 milionů domácností utratí ročně více než dva biliony dolarů. Jejich analýzou pomáhá svým zákazníkům cílit reklamu a zlepšit prodeje.

Oracle plánuje napojit službu Datalogix, která poskytuje data o výdajích svým zákazníkům skrze cloudový nástroj, na své cloudové služby přes Oracle Identity Graph. To má podle Oraclu umožnit spojení identit zákazníků a vytvoření lepších profilů, které mohou být použity pro personalizaci on-line a mobilních služeb a dokonce pro cílení v offline prostředí a TV.

Orace se zavázal udržovat existující produktovou mapu Datalogixu. Společnosti neoznámily termín dokončení integrace.

Zdroj: IDG News Service









Úvodní foto: Oracle, Datalogix

Komentáře