Obrazem: Proběhl ShopCamp 2014, konference věnovaná elektronické komerci

Na první ročník setkání pořádaného společnostmi Shoptet a ShopSys našlo cestu 320 návštěvníků.

Obrazem: Proběhl ShopCamp 2014, konference  věnovaná elektronické komerci




Společnosi Shoptet a ShopSys uspořádaly v Praze konferenci ShopCamp 2014, která se zaměřila na e-shopy a oblast elektronické komerce obecně. Na Fakultu architektury ČVUT, kde akce probíhala, přišlo přes 300 návštěvníků, které čekal celodenní odborný program a večerní afterparty.

Po registraci návštěvníků přivítání a úvodním slovu organizátorů Miroslava Uďana a Petra Svobody odstartoval v hlavním sále program přednášek. Mluvčí z České republiky i Slovenska přednesli celkem devět přenášek.

Jan Laštůvka a Jan Tichý hovořili o analytických nástrojích a jejich využití. Jan Penkala prozradil tipy, jak účinně využívat newslettery a e-mailovou komunikaci se zákazníky. Jan Kvasnička a Lukáš Hurych promluvili o optimalizaci nákupního a objednávkového procesu.

Mezi přednášejícími se dále objevili Michal Král, Michal Kubíček, Jan Řezáč či David Grudl.

Souběžně s přednáškami proběhly čtyři workshopy. Lukáš Krejča a Petr Pavelek se zaměřili na problematiku PPC reklamy, Lukáš Pítra přítomné naučil základní postupy, jak pochopit a vytvořit správnou analýzu klíčových slov, a Filip Podstavec představil možnosti, jak zpracovat a využít analýzu dat konkurenčních e-shopů.

Setkání trvala od 9 do 18 hodin. Poté se účastníci odebrali na večerní afterparty, která se konala v Bowling & Billiard Dejvice.

Zdroj: ShopCamp




Galerie





Úvodní foto: ShopCamp

Komentáře