Obrazem: Datart otevřel „prodejnu 21. století“ s vlastní vůní

Společnost Datart představila nový koncept prodejen. Hlavním motivem je humanizace prostoru a prodejna má i svou vlastní vůni.

Obrazem: Datart otevřel „prodejnu 21. století“ s vlastní vůní




První pobočku v novém konceptu „prodejny 21. století“ otevřel Datart pátek 25. 9. v pražském Centru Chodov. Nově je součástí prodejny kuchyňské studio.

V prodejně jsou použity nové materiály, technologie i způsob prezentace produktů, uvádí Datart. Při tvorbě designu se retailer ve spolupráci s architektonickým ateliérem LILA inspiroval v zahraničí a vycházel také ze svých zkušeností se zákazníky a z trendů životního stylu.

Některé grafické prvky jsou přeneseny z webu, má tím dojít k většímu propojení vzhledu e-shopu a prodejny. „Důraz je kladen na polidštění prostoru, přehlednost vystaveného zboží a snazší orientaci v prodejně,“ uvádí společnost v oznámení.

Vůně, přírodní barvy a interaktivita

Do designu retailer zařadil přírodní odstíny zelené, více dřevěných prvků a současně vyčlenil prostor pro odpočinek.

Novinkou je speciální vůně Datart, která se bude linout celou prodejnou,“ uvedl v oznámení Martin Heřmánek, ředitel prodeje ve společnosti Datart.

V rámci konceptu „Prodejny 21. století“ Datart použil i interaktivní prvky. „U vybraných produktů budou moci zákazníci čerpat informace i z interaktivních popisků. Týká se to části výrobků malých domácích spotřebičů,“ dodal Martin Heřmánek.

Mezi další inovace patří zavedení e-kiosků, kde si mohou zákaznici prohlédnout kompletní nabídku produktů a objednat on-line zboží, které není zrovna na prodejně skladem. Díky LED osvětlení má prodejna ušetřit třetinu elektrické energie.

Zdroj: Datart




Galerie





Úvodní foto: Datart

Komentáře