Novou značkou Biovia spojuje Dassault Systèmes řešení Accelrys a BioPLM

Dassault Systèmes představila svoji novou značku Biovia, která spojuje zkušenosti společnosti získané v rámci konsorcia BioIntelligence, kolaborativní technologie 3DExperience a aplikace získané nedávnou akvizicí společnosti Accelrys.



Biovia podle Dassault Systèmes zastřešuje největší portfolio nástrojů ve své třídě. Nová značka bude využívat platformu 3DExperience společnosti Dassault Systèmes a aplikace využívané v oblasti přírodních věd od Accelrys, která se zaměřuje na biologické, chemické a materiální modelování a simulace, otevřený kolaborativní laboratorní výzkum, řízení kvality a výrobních procesů.

„Integrace špičkových aplikací Accelrysu s naší platformou 3DEXPERIENCE vytvoří nové kolaborativní prostředí pro pokročilý biologický, chemický a materiálový vývoj. Díky značce BIOVIA budeme schopní modelovat celou biosféru,“ uvedl Bernard Charlès, generální ředitel a předseda představenstva Dassault Systèmes.

Mezi více než 2 000 uživatelů značky patří řada firem z žebříčku Fortune 500, například Sanofi, Pfizer, GSK, AstraZeneca, Du Pont, Shell, BASF, P&G, Unilever nebo L’Oréal.

Řešení Biovia využívají také technologické společnosti jako Boeing, Toyota nebo Samsung pro hledání nových materiálů, jako jsou inteligentní nátěry, lehčí a pevnější kompozity nebo ekologicky šetrné inovace materiálů.  Více informací najdete na www.3ds.com/biovia.

Zdroj: Dassault Systèmes







Komentáře