NMS: Zboží z e-shopu v roce 2013 reklamovalo 5 % slovenských spotřebitelů

Průzkum agentury NMS Market Research na Slovensku ukazuje, že počet komplikací pří nákupu v e-shopu je minimální a každoročně klesá.

NMS: Zboží z e-shopu v roce 2013 reklamovalo 5 % slovenských spotřebitelů



Zatímco v roce 2012 zažilo komplikace se zárukou či reklamací asi 7 % dotázaných zákazníků e-shopů, loni to bylo už jen necelých 5 %, uvádí NMS Market Reasearch a dodává, že jde pouze o procento lidí s danou zkušeností, ne o procento reklamovaných objednávek z jejich celkového počtu.

Až 96 % Slováků navštěvujících internetové obchody podle NMS nakupuje přes internet vícekrát za rok a až 41 % udělá minimálně jednu objednávku alespoň jednou měsíčně.

Průzkum provedla NMS Market Research ve spolupráci s Heureka.cz na vzorku téměř 2 000 respondentů nakupujících na internetu.

Bezproblémovější nakupování souvisí zejména s rostoucí kvalitou internetových obchodů, kterou přinesl jejich konkurenční boj,“ uvedl v oznámení ředitel Heureka.sk Tomáš Braverman.

Nejnižší procento spotřebitelů uvádějících komplikace se zárukou, reklamací či vrácením zboží jsme loni zaznamenali ve Zlínském a v Nitranském kraji, naopak nejvyšší v Košickém a v Trnavském kraji,“ dodal ředitel NMS Market Research Michal Osuský.

Zdroj: Heureka.sk








Úvodní foto: © jamdesign - Fotolia.com

Komentáře