NetSuite se pod novým majitelem vydává do světa, epxanduje na nové trhy i do vertikál

S podporou společnosti Oracle se NetSuite chce pustit se svými podnkovými systémy na nové trhy a také do velmi specifických vertikál. Ambice nejsou nikterak malé - NetSuite chce například vyznat na souboj SAP na jeho domácím trhu.

NetSuite se pod novým majitelem vydává do světa, epxanduje na nové trhy i do vertikál



Společnost NetSuite se během své osmnáctileté historie zaměřovala především na anglofonní trhy a Japonsko, jenže poté, co firmu v létě 2016 koupila společnost Oracle za 9,3 miliardy dolarů, přišel čas vyrazit do světa.

NetSuite se po novým majitelem chystá lokalizovat své produkty pro celou řadu nových trhů a zároveň rozšiřuje svá datacentra, prodejní týmy a partnerské kanály, aby se dostala k novým zákazníkům mimo své tradiční trhy.

NetSuite má sice zůstat samostatnou firmou, ale Oracle chce propojit jeho cloudové aplikace se svou vlastní (a podstatně větší) platformou a infrastrukturou. NetSuite cílí především na malé a střední firmy, zatímco Oracle se zaměřuje na velké korporace, jejich portfolia se tudíž vzájemně doplňují.

S Oraclem v zádech se tak NetSuite pokusí prorazit se svými ERP nebo CRM řešeními například v Německu, kde vyzve na souboj tamní SAP, jednoho z hlavních konkurentů své mateřské společnosti... a s podporou Oraclu má šanci uspět, věří zakladatel firmy Evan Goldberg.

Kromě nových trhů se pak NetSuite zaměří také na nové vertikály, a to na velmi specifické. Společnosti konkrétně zmínila například pivovarnictví, maloobchod s oděvy nebo reklamní průmysl. Pro pochopení specifik těchto vertikál chce NetSuite spolupracovat s menšími partnery.

Zdroj: IDG News Service








Úvodní foto: Oracle, NetSuite

Komentáře