NetDirect představuje novou chytrou platformu pro e-shopy

Novinka, kterou mohou využívat e-shopy běžící na řešeních FastCentrik a ShopCentrik, podle výrobce přináší integrovanou personalizaci, provázání e-shopu a kamenné prodejny, analytické nástroje a integrovanou zákaznickou podporu.

NetDirect představuje novou chytrou platformu pro e-shopy



Společnost NetDirect představila novou platformu, která má zásadně ovlivnit podobu nakupování v internetových obchodech. Výrobce uvádí, že e-shopy budou díky této platformě ní schopny chytře rozpoznat potřeby každého zákazníka a přizpůsobit mu svou nabídku. Pro e-shopy, které využívají řešení FastCentrik a ShopCentrik, je nová platforma spuštěna od začátku června.

NetDirect novinku vyvíjel dva roky a investoval do ní přibližně 10 milionů korun. Výsledkem je platforma s přímo integrovanou funkcí personalizace a podle výrobce se jedná o vůbec první chytré řešení pro e-shopy v ČR.

Principem této nové platformy je, že analyzuje, zpracovává a využívá veškerá data získaná z nákupního chování jedince i davu. Na jejich základě pak personalizuje obsah, který je zákazníkovi nabízen.

Nejvíce e-shopů momentálně doporučuje zákazníkům své nejprodávanější produkty. Ty jsou ale velmi často zcela mimo oblast zájmu zákazníka a spíš ho taková nabídka obtěžuje. Jakmile mu jsou nabídnuty relevantní produkty, výrazně se zvyšuje šance, že nějaký z nich zakoupí hned, nebo se alespoň v budoucnu do e-shopu vrátí na další nákup,“ uvedl Marek Krška z NetDirectu.

Data získaná z nákupů uskutečněných z počítačů a mobilních zařízení lze navíc propojit s kamenným obchodem a také informačními systémy CRM a ERP. Informace z obchodu jsou pak přenášeny do e-shopu a naopak. Vedle personalizace obsahu má nová platforma na český trh přinést i integraci analytických nástrojů či zákaznické podpory.

Zdroj: NetDirect








Úvodní foto: © filograph - Fotolia.com

Komentáře