Microsoft začal připravovat své partnery na podzimní příchod nových Windows 10. Společnost oznámila, že partnerskému kanálu zpřístupnila materiály a webináře, které mají partnerům pomoci nový systém prodávat spotřebitelům i podnikům.
Uvedení Windows 10 má pro partnery představovat velmi lukrativní příležitost vzhledem k tomu, že pro uživatele bývá nový operační systém často tím rozhodujícím argumentem pro nákup nového počítače.
Analýza Intelu z roku 2014 například hovoří až o 600 milionech PC, která budou zakoupena v reakci na uvedení nového systému.
Nové Windows se od předchozích verzí budou v několika ohledech lišit, přičemž některé z těchto změn vzbuzují obavy. Pojetí operačního systému jako služby například vytváří přímé spojení mezi uživatelem a Microsoftem, přičemž partner zůstane stát stranou.
Snad i proto Microsoft zdůrazňuje, že partnery rozhodně nechce vynechat. Nové Windows pro ně například mají představovat příležitost prodávat spolu se systémem i další služby navíc.
Vzhledem k rozšíření systému do mobilních zařízeních se mají objevit i nové příležitosti v oblastech infrastruktury a správy zařízení.
Zdroj: Microsoft