Microsoft Dynamics CRM 2016 nabídne automatizace, integraci a interaktivitu

Nejpokročilejší verze CRM řešení od Microsoftu umožní například automatické vyplňování dokumentů, prohlížení souborů napříč platformami, nabídne uživateli obsah relevantní k jeho činnosti a bude mu asistovat prostřednictvím Cortany.

Microsoft Dynamics CRM 2016 nabídne automatizace, integraci a interaktivitu



Microsoft oznámil bližší informace ohledně dostupnosti nové verze podnikového řešení Microsoft Dynamics CRM 2016. Novinka se objeví na trhu během posledního kvartálu roku 2015.

Dynamics CRM 2016 byl podle Microsoftu navržen tak, aby umožnil zaměstnancům, kteří jsou v běžném kontaktu se zákazníky, obsluhovat všechny zákaznické procesy v rámci jednoho prostředí. Cílem tohoto řešení je eliminovat situaci, kdy jsou lidé nuceni pracovat s více aplikacemi naráz.

Nová verze řešení přinese následující změny a vylepšení:

  1. Posílení možností Excelu v rámci CRM – Nové šablony pomohou automatizovat nejběžnější úkony, což mají ocenit pracovníci napříč celým podnikem, zejména však obchodníci. Těm by tyto nové funkce měly poskytnout analytické nástroje a informace bez nutnosti exportování dat a přepínání mezi aplikacemi.

  2. Nová CRM aplikace pro Outlook – Aplikace umožní sledovat e-maily, přidávat si kontakty přímo z e-mailů, ale i vytvářet záznamy a sledovat e-maily prostřednictvím prohlížeče na PC, Macu nebo mobilním zařízení.

  3. Funkce Delve – Tento nástroj zobrazí relevantní obsah v závislosti na tom, na čem uživatel zrovna pracuje. Pokud se například věnuje novému zákazníkovi, Delve mu „přihraje“ oblíbené prezentace nebo návrhy smluv.

  4. Kontextuální dokumenty napříč platformami – Díky této funkci si může uživatel v rámci CRM nebo mobilní aplikace zobrazit dokumenty z různých aplikací sady Office 365. Microsoft zdůrazňuje, že funkce podporuje i zařízení se systémem iOS.

  5. Automatické vyplnění dokumentů – CRM použije uložená data o zákazníkovi a automaticky vyplní příslušné řádky v dokumentech, jako jsou objednávky, faktury a další. Uživatel nebude muset tato data kopírovat ručně, což má přinést důležitou úsporu času.

  6. Integrovaná Cortana – Integrace Cortany má dosáhnout vyšší úrovně. Asistentka dostane přístup k datům týkajících se zákazníků, příležitostí a obchodních aktivit, díky čemuž bude uživateli moci kdykoliv poskytnout relevantní informace.

Zde se můžete podívat na krátké produktové video k chystanému Dynamics CRM 2016.

Zdroj: Microsoft








Úvodní foto: © spiral - Fotolia.com

Komentáře