McAfee změní v rámci proměny na Intel Security svůj partnerský program

Změny zahrnují přejmenování úrovní, snížení počtu hlavních oblastí, nový systém školení nebo on-line konzoli Partner 360.

McAfee změní v rámci proměny na Intel Security svůj partnerský program



Společnost McAfee prochází proměnou na Intel Security. V rámci této tranformace dojde ke změnám v partnerském programu společnosti, které mají podle jejího vyjádření přinést větší flexibilitu pro nakupování bezpečnostních řešení.

Důležitou, ač kosmetickou změnou bude změna názvu. McAfee Security Alliance se bude v budoucnu jmenovat Intel Security Partner Program.

Přejmenují se i partnerské úrovně, když se současné Elite, Premier, Associate a Select promění na „klasické“ Platinum, Gold a Silver.

Třetí velkou změnou je zjednodušení struktury programu z pěti na tři hlavní oblasti (koncové body, síťová bezpečnost a spravovaná bezpečnost).

Nový partnerský program bude mít flexibilní strukturu uzpůsobenou tomu, jakým způsobem chtějí zákazníci nakupovat bezpečnostní řešení. Zároveň je zaměřený na tržní příležitosti. Koncové body představují trh v hodnotě 4 miliardy dolarů, síťová bezpečnost pak dokonce 10 miliard,“ uvedla Lisa Matherlyová, víceprezidentka Intel Security pro globální marketing.

Nový systém školení a přehledná konzole

Společnost dále k 1. 1. 2015 spustí nový vzdělávací program. Partneři v kanálu budou v rámci tohoto programu získávat body za školení v oblastech, které jsou relevantní pro jejich byznys.

To znamená, že pro dosažení nejvyššího počtu bodů již partneři nebudou muset získávat certifikace ve všech oblastech. To jim má přinést možnost volby mezi širokým záběrem a úzkou specializací, přičemž budou v obou případech moci dosáhnout nejvyšších úrovní.

Lisa Matherlyová je přesvědčena, že tento nový systém přinese partnerům snížení nákladů i času stráveného školením až o 30 %. Intel Security zároveň netlačí na partnery, aby se do nového programu ihned přidali. Současné certifikace mají zůstat v platnosti o roky 2015 a 2016.

Inovovaný partnerský program přinese i nové specializace nebo marketingovou platformu, která partnerům poskytne bezplatné marketingové kampaně, webovou analytiku nebo plán na generování leadů. Partneří budou mít k dispozici konzoli Partner 360, kde budou na jednom místě moci sledovat své rabaty, prostředky na rozvoj trhu, registraci obchodů, ziskovost a další statistiky. Konzole má být uvedena v průběhu listopadu.

Děláme velké změny na základě vaší zpětné vazby. Tohle jste chtěli. Chci, aby tohle byl váš nejoblíbenější partnerský program,“ vzkázala Matherlyová partnerům.

Zdroj: IDG News Service








Úvodní foto: © Andres Rodriguez - Fotolia.com

Komentáře