Mall.cz v Praze využívá služby DoDo a v Brně a Bratislavě doručí v den objednání

Mall.cz vylepšuje své služby v oblasti logistiky, snaž se urychlit proces doručení objednaného zboží.

Mall.cz v Praze využívá služby DoDo a v Brně a Bratislavě doručí v den objednání



V Praze, Brně a Bratislavě již Mall.cz doručuje v den objednání. V Praze musí zákazník objednat zboží ve všední dny do 13 hodin, v Brně do 11:30, a v Bratislavě objednávky z dopoledních hodin distribuuje výdejní místo v ulici Čierniševského. 

V Praze Mall.cz zavedl službu „Mall až k Vám“ pro expresního doručení zboží z pobočky, na níž si ho nechali připravit k osobnímu odběru. Službu nabízí ve spolupráci s externím partnerem, startupem DoDo.

Kurýři vyzvednou zboží na pobočce a doručí zákazníkům na požadované místo, a to i v případě, že za objednávku zákazník doposud ještě nezaplatil, uvádí e-tail.

Zákazník pak při předání uhradí zboží kurýrovi v hotovosti nebo platební kartou. Poplatek za expresní doručení činí 99 korun.

Kurýři DoDo vozí zásilky autem a při kratších vzdálenostech využívají MHD nebo jdou pěšky.

V budoucnu by se služba měla rozšířit i do dalších větších měst, kde má Mall.cz vlastní výdejny.

Podle Mallu si zákazníci nejčastěji nechají vozit zboží střední velikosti. Službu využívají převážně těsně před vypršením lhůty pět dnů pro vyzvednutí na pobočce, nebo v případech, kdy chtějí mít objednané zboží co nejdříve, ale nestíhají se pobočku dostat.

Službu Mall testoval již od konce loňského roku, kdy ji začal nabízet zákazníkům jako doplňkovou možnost vyzvednutí zboží.

Zdroj: Mall.cz









Úvodní foto: FedEx

Komentáře