Lidé: Jiří Skopový je generálním ředitelem DataSpringu

8. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: DataSpring
Ve funkci vystřídal Martina Smejkala. Do společnosti si přináší zkušenosti z působení ve společnosti Konica Minolta v asijském regionu.

Společnost DataSpring jmenovala Jiřího Skopového svým generálním ředitelem. Ve funkci nahradil Martina Smekala, který se nyní v roli poradce KKCG zaměří na jiné strategické projekty včetně nového projektu rozvoje datových center.

Skopový se vrací do Čech ze své poslední profesní destinace v Singapuru, kde působil na pozici general managera společnosti Konica Minolta pro oblast strategického plánování a rozvoje ICT služeb pro region ASEAN.

Dříve pracoval pro stejnou společnost v Evropě, kde byl primárně zodpovědný za obchodní výsledky společnosti v České republice a rozvoj vybraných zemí v regionu CEE.

Příležitost zúročit nabyté zkušenosti ze zahraničí ve společnosti jako je DataSpring pro mne znamená velkou profesní výzvu a udělám vše pro to, aby firma DataSpring hrála na IT trhu stále významnější roli,” uvedl Skopový.

bitcoin školení listopad 24

Jiří Skopový vystudoval ekonomii a marketing na VŠE v Praze a je držitelem titulu MBA z CEMI Institute. Je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase se rád věnuje cestování a sportu.

Zdroj: DataSpring

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi