Lidé: Eliška Flasarová a Michaela Trněná se budou starat o marketing oXyShopu

Cílem nového marketingového týmu je zvýšit povědomí o značce, která se na českém trhu e-commerce pohybuje již deset let.

Lidé: Eliška Flasarová a Michaela Trněná se budou starat o marketing oXyShopu



Společnost oXyShop obměnil zároveň s novým webem a CID i svůj marketingový tým. Na pozici brand manažerky nastoupila Eliška Flasarová (vlevo), která má v e-commerci dlouholeté zkušenosti, a to jak z agenturní pozice v společnosti Acomware, tak jako provozovatelka vlastních eshopů.

Jako marketingová specialistka jí sekunduje Michaela Trněná (vpravo), která do oXyShopu přešla ze společnosti Gigacomputer. Cílem nového marketingového týmu je posílit známost značky, která letos slaví deset let.

Sice za námi stojí reference, ale oXyShop stále není ten první dodavatel, který zájemce o eshop napadne. To chceme změnit a věříme, že právě Eliška Flasarová nám je ta pravá osoba, která brand posune na to správné místo v povědomí o e-commerce,“ uvedl Zdeněk Michálek, generální ředitel společnosti oXyShop.

Zdroj: oXyShop









Úvodní foto: oXyShop

Komentáře