Lenovo představilo AirClass, výukový software, který umí sledovat emoce účastníků

Novinka je určena pro virtuální vzdělávání v korporátní sféře. Zajímavou funkcí je možnost natáčet účastníka školení a analyzovat jeho emoce, což školitelům poskytne zpětnou vazbu a upozorní je na slabá místa jejich prezentací.

Lenovo představilo AirClass, výukový software, který umí sledovat emoce účastníků



Jako odpověď na téma efektivnějšího virtuálního vzdělávání v korporátní sféře i dálkovém studiu představila společnost Lenovo na veletrhu CES 2016 nový software AirClass.

Lenovo tím reaguje na skutečnost, že počet studentů, kteří se účastní on-line studia nebo kombinovaného vzdělávání vzrostl v průběhu posledního pěti let o 80 % a tři ze čtyř firem používají virtuální kurzy pro školení a další vzdělávání svých zaměstnanců.

Lenovo vyvinulo AirClass na jednoduchém základu, který mohou studenti, instruktoři i učitelé používat pro sdílené dokumenty, fotky, videa a videochat.

Lenovo uvádí, že na rozdíl od konkurenčních virtuálních meetingových řešení nabízí AirClass svým uživatelům možnost přehrát celou hodinu nebo část kurzu v chronologickém pořadí. Funkce analýzy emocí navíc umožňuje monitorovat zapojení studentů díky záznamu a vyhodnocení videa z jejich osobních webkamer.

Studenti si mohou zvolit, zda nechají svůj notebook natáčet data pomocí webkamery v průběhu lekce. Tato data jsou následně zkombinována s informacemi od jiných studentů a podrobena analýze.

Výsledkem je report studentovy pozornosti a angažovanosti v průběhu lekce. AirClass následně poskytne report instruktorovi jako součást funkce AirClass Replay. Ten se může rozhodnout, zda pro další lekce udělá ve své prezentaci nějaké obsahové či jiné úpravy.

AirClass bude poskytován na základě předplatného, které se bude odvíjet podle počtu vyučujících a podle počtu virtuálních učeben, připadajících na jednoho instruktora. Každá virtuální třída má neomezený počet uskutečnitelných sezení a lekcí.

Zdroj: Lenovo








Úvodní foto: Foto: © Yuri Arcurs - Fotolia.com

Komentáře