Lenovo obhájilo zařazení do žebříčku nejlepších značek

Společnost Lenovo je druhým rokem v řadě součástí žebříčku Interbrand Best Global Brands roku 2016.

Lenovo obhájilo zařazení do žebříčku nejlepších značek



Mezi nejlepších sto značek světa bylo Lenovo zařazeno zejména díky investicím do inovativních produktů a rozvoje značky. Žebříček, který každoročně sestavuje konzultační společnost Intebrand, zahrnuje skupinu významných a světově známých značek.

Uplynulý rok se nesl ve znamení růstu a transformace značky Lenovo. Investice spojené s akvizicí společnosti Motorola Mobility a serverové divize IBM přispěly k rozšíření portfolia produktů Lenovo a k tomu, že je značka dostupná stále širšímu okruhu zákazníků.

Společnost Lenovo si zařazení k nejlepším světovým značkám zajistila jako lídr světového trhu s počítači, na kterém má více než dvacetiprocentní podíl. Zároveň je druhým největším výrobcem tabletů s operačním systémem Android, má nakročeno stát se jedním ze tří největších hráčů na poli datových center a díky ikonické značce smartphonů Moto se stále více prosazuje i na mobilním trhu.

Symbolem růstu značky Lenovo a její pozice lídra v mnoha oblastech se stal relaunch, který šel až za hranice tradičního produktového pojetí. Značky ThinkPad, Yoga, Moto a další zastřešila celofiremní idea vyjádřená sloganem „Different is Better“.

V posledním roce Lenovo prošlo transformací, během které si dokázalo udržet pozici jedné z nejznámějších a nejvlivnějších světových značek. Náš přístup k produktovým inovacím i nadále pomáhá budovat naši pověst mezi loajální skupinou fanoušků. Tito lidé věří v to, že být odlišný je v dnešním světě výhodou, což ostatně značka Lenovo reprezentuje i v novém sloganu ‚Different is Better‘,“ uvedl v oznámení David Roman, CMO společnosti Lenovo.

Letošní už 17. ročník žebříčku Interbrand Best Global Brands využívá k nalezení 100 nejlepších světových značek metodiku, kterázohledňuje řadu způsobů, jakými může být značka firmě prospěšná. Od přilákání těch nejlepších pracovníků, přes naplnění očekávání zákazníků až po zvýšení tržní hodnoty společnosti. 

Zdroj: Lenovo








Úvodní foto: Lenovo

Komentáře