Společnost Lenovo si nechala vypracovat průzkumu povědomí o značce v České republice. Výsledky ukázaly, že spontánní znalost značky Lenovo v oblasti notebooků dosahuje 67 % a podpořená znalost pak dosahuje téměř 90 %.
Lenovo uvádí, že je v kategorii notebooků vůbec nejznámější značkou notebooků v České republice. Znalost značky kontinuálně roste již od konce roku 2009, což Lenovo dává do souvislosti s tehdejším uvedením spotřebitelské řady IdeaPad na český trh.
Lenovo i nadále patří mezi tři nejpoužívanější značky notebooků v České republice. Ve srovnání s loňským rokem si podle výsledků průzkumu polepšilo ve spotřebitelských preferencích při výběru nového notebooku. Celkem 54 % respondentů průzkumu spontánně označilo Lenovo jako první značku, o které při nákupu nového notebooku uvažují.
„Jak ukazují výsledky průzkumu, zlepšuje se průběžně nejen znalost značky Lenovo, ale také uživatelská zkušenost a loajalita k notebookům Lenovo napříč všemi věkovými kategoriemi, což nás velmi těší,“ uvedla Lucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.
Průzkum byl proveden byl na reprezentativním vzorku 600 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.
Zdroj: Lenovo