Lenovo hlásí další růst povědomí o značce mezi českými spotřebiteli, nejvíce u telefonů

Dotázaní spotřebitelé prokázali v meziročním srovnání nárůst povědomí o značce Lenovo v segmentech notebooků, tabletů i chytrých telefonů. Lenovo uvádí, že v oblasti notebooků je již nejznámější značkou v zemi.

Lenovo hlásí další růst povědomí o značce mezi českými spotřebiteli, nejvíce u telefonů



Společnost Lenovo se pochlubila výsledky svého letošního průzkumu povědomí o značce v České republice, podle které dosahuje spontánní znalost její značky v kategorii notebooků 75 %, což ji má činí nejznámější značkou těchto zařízení v republice.

Podle výsledků průzkumu agentury TNS Aisa narostl podíl spotřebitelů, kteří znají notebooky značky Lenovo, o 8 procentních bodů. Téměř dvě třetiny respondentů označily Lenovo jako první značku, o které při nákupu nového notebooku uvažují, což je skoro dvakrát více než v roce 2014. Podpořená znalost značky v kategorii notebooků pak překročila hranici 90 %.

V segmentu tabletů si značku Lenovo vybaví téměř dvakrát více lidí než před dvěma lety. Spontánní znalost značky vzrostla za poslední dva roky z 36 % na 62 %, podpořená nyní dosahuje 83 %. Jako první značku, o které by při nákupu nového tabletu uvažovali, označila Lenovo více než polovina respondentů, tedy téměř pětkrát více než v roce 2014.

Největší nárůst povědomí o značce však Lenovo zanamenalo v segmentu mobilních telefonů. Ještě v loňském roce by o nákupu telefonu od Lenova uvažovala pouze desetina uživatelů, nyní je to již necelá třetina. Ve srovnání s loňským rokem vzrostla spontánní znalost značky o 20 procentních bodů, podpořená znalost pak dosáhla necelých 80 %.

Lenovo je v segmentu notebooků a tabletů stabilní a zavedenou značkou. Kategorie mobilních telefonů je pro nás od podzimu 2014, kdy jsme tyto produkty oficiálně uvedli na český trh, velkou výzvou. Jsme proto rádi, že se tak rychle dostávají do povědomí zákazníků ,“ uvedla Lucie Hajdová, marketingová manažerka společnosti Lenovo v České republice.


Průzkum zpracovala agentura TNS Aisa v lednu 2016 na reprezentativním vzorku 300 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.

Zdroj: Lenovo








Úvodní foto: Lenovo

Komentáře