Alza.cz, jejíž obrat bez DPH za rok 2013 činil 9,2 miliardy korun, vyřídila za předchozích 23 měsíců více než 3 miliony internetových objednávek.
V noteboocích dosáhl e-tailer údajně 12% růstu. Největší nárůst prodejů měla Alza.cz zaznamenat u tabletů, ultrabooků a smartphonů. Velký zájem měl být loni i o produkty z oblasti domácího elektra a elektronických knih.
„Rekordní výsledky přičítáme zejména kvalitě našich služeb, která je dle měření věrnosti zákazníků metodikou NPS naprosto srovnatelná s nejlepšími světovými hráči,“ uvedl v oznámení Oldřich Kurz z Alza.cz.
Na úspěchu se podílí i širší sortiment
Za uplynulý rok rozšířila Alza svou nabídku z 32 tisíc na téměř 50 tisíc položek, z nichž je převážná většina skladem.
Kromě rozšíření počtu produktů v tradičních segmentech elektro, výpočetní technika a domácí elektroniku zařadil e-shop do nabídky také elektronické licence, elektronické knihy, hobby nářadí a autopříslušenství, poloprofesionální a profesionální produkty z oblasti audio/video či produktovou řadu péče o zdraví.
Graf: Roční obrat Alza.cz v mil. Kč
Zdroj: Alza.cz