Kampaní Unlock a novými produkty chce Sharp „probudit“ potenciál kancelářských pracovníků

Průzkum společnosti Sharp napříč Evropou i Českou republikou, ukázal, co zaměstnance v kancelářích nejvíce trápí a zaměřil se na to, jak zvýšit jejich efektivitu.

Kampaní Unlock a novými produkty chce Sharp „probudit“ potenciál kancelářských pracovníků



Sharp dotázal přes 6000 kancelářských pracovníků v Evropě, z toho 503 v ČR, položil jim 17 otázek ohledně toho, jak jim technologie pomáhá v jejich každodenní práci.

Závěry průzkumu platné pro český trh prezentovala Ania Kozak, PR manager pro region CEE ve společnosti Sharp, na tiskové konferenci v Praze.

Největším žroutem času je podle dotazování Sharpu hledání souborů na serveru (20 minut denně). Příčinou jsou nedostatečné nástroje pro vyhledávání – konkrétně hledání dokumentů spolkne respondentům průměrně 13 minut a hledání obrázků 7 minut denně.

Dotázaní Češi navíc tráví pět minut denně čekáním, až se tiskárna zahřeje a následně osm minut čekají, než vyjede stránka, dodává Ania Kozak.

Kolik kvůli neefektivním technologiím promarníme času? Průzkum Sharpu říká, že v ČR je to celkem 33 minut denně, což za celý rok dělá sedmnáct pracovních dní.

Ania Kozak pokládá řečnickou otázku: Měli by zaměstnavatelé udělat obměnu technologií nebo nechat zaměstnance „si oddychnout“? Češi si však podle dotazování odpočinout nechtějí, naopak preferují vyšší produktivitu a motivaci k práci.

Téměř 61 % respondentů připustilo, že jejich pracoviště je technologicky zastaralé. Pokud by kancelář měla lepší technologie, téměř polovina pracovníků (48 %) odpověděla, že by byla produktivnější a 12 % by údajně přestalo hledat kvůli tomu novou práci.

Sharp se proto v komunikační kampani „Unlock“ zaměří na pět témat: promarněné dny, spolupráci, motivaci, bezpečnost a produktivitu, vysvětluje Ania Kozak.

Společnost současně poskytne zákazníkům 19 tipů (na každý den promarněného času) od Clare Evans, autorky knihy Time Management For Dummies.

S novou kampaní i nová generace MFP

Nové modely multifunkcí SharpKampaň bude současně propagovat nová multifunkční zařízení Sharp řady CR4. Výrobce zjednodušil produktové řady. Z původních pěti snížil jejich počet na dvě – řadu Griffin a vyšší řadu Fenix.

Pro všechny nové řady lze přitom použít stejný spotřební materiál. O prvních modelech již Sharp informoval a další produktové novinky chystá. Kromě nastavitelného dotykového panelu nabídnou například duplexní skenování, možnost bezsponkového sešívání, bezdrátový tisk přes Airprint, nebo lepší kontrolu nad spotřebou tonerů (dokud nebude zásobník prázdný, nedovolí běžnému uživateli výměnu).

Adam Při návrhu zařízení Sharp vycházel z potřeb uživatelů (jednoduchost použití, možnost kustomizace a jednotné UI), z potřeb busines process ownerů (potřeby mobility, cloudových slžeb, integrace) a IT (centralizace správy, zabezpečení a integrace) a samozřejmě z potřeba resellerů (ziskovost, značka a nový byznys).

MFP Sharp řady CR4

Zdroj: Sharp, ChannelWorld








Úvodní foto: © Boggy - Fotolia.com

Komentáře