Kampaň na „Windows 9“ chystá Microsoft údajně na podzim (Wzor)

Microsoft plánuje uvedení nové verze Windows na podzim, což podpoří výraznou reklamní kampaní, tvrdí ruský leaker Wzor.

Kampaň na „Windows 9“ chystá Microsoft údajně na podzim (Wzor)



Ruský blogger Wzor také předvídá, že nové vydání Windows bude uvedeno s novou metodou distribuce. Systém by měl být svázán s počítačem uživatele a účtem na Microsoft Store. Doposud Microsoft používal aktivační klíče prodávané samostatně.

Doposud Microsoft neodhalil, jaké jsou jeho další plány s Windows. Poté, co výrobce uvedl Windows 8.1 Update 1, se objevily zvěsti, že na podzim vyjde další menší update. Otázka zní, zda poté přijde třetí update., nebo zcela nová verze „Windows 9“.

Podle statistik NetMarketShare drží Windows 8 a 8.1 celkový podíl 12,54 % trhu. To je sice více než má Mac OS, ale podstatně méně, než u Windows XP (25,31 %) a Windows 7 (50,55 %). Publikovat počty prodaných licencí přestal Microsoft již dávno.

Překlad textu ruského bloggera popisuje marketingovou kampaň na Windows 9 jako „fantastickou".

Šéf komunikace Microsoftu Frank Shaw však vzásadě zvěsti vyvrací v tweetu „Byl nějaký 'šílený den fám', který mi utekl?“. Žádné bližší vyjádření k oznamu Wzoru nemá.

Aktivace přes Microsoft Store

Wzor poukazuje na novou aktivační metodu po nákupu Windows. Podle ruského leakera by registrace měla být svázána s jedním PC a aktivována poté, co se uživatel připojí k Windows Store.

Uživatelé by měli mít navíc možnost klíč zálohovat do speciálního „ESD-Retail“ formátu na flash disk nebo jiné PC. Wzor uvádí, že uživatelé, kteří se pokusí používat jednu kopii na více počítačích, budou vyzvání k jejich aktivaci do tří dnů.

Zdroj: IDG News Service (Wzor)








Úvodní foto: Microsoft

Komentáře