Jen necelá čtvrtina českých e-shopů má responzivní mobilní verzi (Twisto)

Vyplývá to z výsledků studie Český košík, která bude představena 13. 9. na WebExpu.

Jen necelá čtvrtina českých e-shopů má responzivní mobilní verzi (Twisto)



Společnost Twisto oznámila uzavření sběru podkladů a vyhodnocování českých e-shopů pro studii Český košík.

Ta analyzovala a hodnotila e-shopy na základě uživatelských testů a metodiky vytvořenou společně se specialisty na elektonickou komerci Acomware, APEK, Heureka.cz a dalšími. 

Z analýzy například vyplynulo, že jen necelá čtvrtina e-shopů má mobilní (responzivní) verzi webu, průměrná doba reakce zákaznické podpory činí 6,86 hodin a dokončení objednávky může trvat až pět minut.

Detaily, vyhodnocení a žebříčky studie Český košík budou zveřejněny 13. 9. na konferenci WebExpo v Praze. 

Zdroj: Twisto








Úvodní foto: © goodluz - Fotolia.com

Komentáře