Jan Kufel a Karel Videcký rozšířili social media tým v Mall.cz

S nástupem těchto dvou posil získá Mall.cz novou strategii pro sociální média. Důraz bude kladen na interaktivní obsah, spolupráci s marketingem a zákaznickou podporou a komunikaci v reálném časem.

Jan Kufel a Karel Videcký rozšířili social media tým v Mall.cz



Společnost Mall.cz rozšířila svůj social media tým o Jana Kufela (vlevo) a Karla Videckého (vpravo). Jejich hlavním úkolem bude připravit novou strategii pro sociální média včetně exekuce, měření a analyzování jejích výsledků.

Podle Mallu se soustředí především na interaktivní styl obsahu, který přinese cílovému publiku nákupní inspiraci a pomůže s finálním výběrem produktů. Social media tým bude úzce spolupracovat s marketingem, obchodem i oddělením zákaznické podpory. 

V rámci zákaznické péče se pak chce posílený tým zaměřit na inovativní nástroje v oblasti podpory a komunikace a na přenesení podpory do reálného času. Místo odpovídání na e-maily chce Mall.cz komunikovat se zákazníky přes nástroje typu Facebook Messenger a v budoucnu i například přes WhatsApp.

Jan Kufel se pohybuje v oblasti marketingu více než deset let. Nejvíce zkušeností získal ve společnostech Netsign a Zásilkovna, které spoluzakládal. V průběhu roku 2016 začal spolupracovat s E-commerce Holdingem a následně se v září připojil k Mall Group.

Karel Videcký se nejdříve věnoval consulting businessu, poté nastoupil do společnosti Netsign jako klíčový partner pro business development, client service a marketingovou strategii. Věnoval se převážně startupům a ostatním projektům.

Zdroj: Mall.cz








Úvodní foto: Mall.cz

Komentáře