Infografika: Tržby za Den dopravy zdarma letos dosáhly téměř 223 milionů korun

Letošní ročník akce byl opět rekordní, ať šlo o celkový obrat, počet zapojených e-shopů, počet objednávek i částku, kterou spotřebitelé ušetřili za dopravu. Nejvíce spotřebitelé utráceli za elektroniku a bílou techniku.

Infografika: Tržby za Den dopravy zdarma letos dosáhly téměř 223 milionů korun



Pátý ročník akce Den dopravy zdarma organizované nákupním portálem Heureka.cz je za námi a i tentokrát padaly rekordy. Do akce se letos zapojilo 1 549 e-shopů, jejichž společný obrat ve dnech 15. a 16. 11., kdy akce probíhala, dosáhl částky 222,9 milionu korun.

„Přes stovku e-shopů jsme museli vyřadit kvůli tomu, že nesplňovaly podmínky garantované zákazníkovi – tedy alespoň jeden druh doručení domů zdarma. I tak však letošní čísla překonala minulé ročníky,“ uvedl ředitel Heureky Tomáš Braverman.

Celkový počet objednávek se během 24 hodin trvání akce vyšplhal ke 180 000 a byl tak bezmála o 20 % vyšší než v roce 2015. Zákazníci na dopravě ušetřili celkem 14 milionů korun, což je o půl milionu více než v loni. Průměrná cena objednávky byla v průběhu akce 1 250 korun.

Nejvíce peněz se během Dne dopravy zdarma utratilo za zboží se segmentu elektronika a bílá technika. Při pohledu na počet objednávek však vede překvapivě dětské zboží a dům a zahrada, poté kosmetika a zdraví a oblečení a móda.

Infografika – Souhrn výsledků Dne dopravy zdarma

Den dopravy zdarma 2016

Zdroj: Heureka









Úvodní foto: © mangostock - Fotolia.com

Komentáře