IBM představilo tři partnerské programy pro strategické segmenty

Programy Partnerworld, SaaS Acceleration a IBM LinuxOne se zaměří na kognitivní computing, cloud a analytiku. Na rozdíl od dřívějších programů IBM bude kladen důraz na schopnosti partnerů místo na dosahování obratových kritérií.

IBM představilo tři partnerské programy pro strategické segmenty



Společnost IBM na své každoroční konferenci PartnerWorld Leadership Conference oznámila tři nové partnerské programy, které budou zaměřeny na podporu partnerského prodeje v oblastech kognitivního computingu, cloudu a analytických nástrojů.

Nové programy mají být jiné než bylo u IBM dosud zvykem. Dobře to ilustruje program s názvem Partnerworld (zbylé dva ponesou názvy SaaS Acceleration a IBM LinuxOne), který bude místo obratu klást důraz na dovednosti, vývoj, kompetence a spokojenost zákazníků.

Změna tkví v tom, že partnerovi již nebude stačit vysoký obrat, ale pro postup na vyšší úroveň bude potřebovat i certifikace. Nový program Partnerworld bude mít čtyři partnerské úrovně – Registered, Silver, Gold a Platinum – a zpočátku bude nabízet 44 kompetencí, přičemž toto číslo se může v budoucnosti měnit. Obratová kritéria se budou lišit region od regionu.

Partnerworld bude na každé za čtyř úrovní nabízet benefity, které se rovněž nebudou týkat pouze finanční stránky věci. Partneři na úrovních Gold a Platinum například budou moci využít služby computingových architektů IBM.

Partneři IBM budou mít necelý rok na to, aby získali patřičné certifikace a dosáhli potřebných obratových kritérií. Program Partnerworld bude spuštěn k 1. 1. 2017.

Zdroj: IDG News Service








Úvodní foto: © Andres Rodriguez - Fotolia.com

Komentáře