Hlavní navigace

HPE aktualizovalo program Partner Ready, přibyly kompetence a podpora marketingu

7. 6. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Ve svitu pokračující digitální transformace a nedávných akvizic se HPE rozhodlo posílit svůj program Partner Ready a rozšířit jej o nové kompetence, centralizovanou podporu digitálního marketingu a další vlastnosti.

Společnost HPE představila řadu změn ve svém partnerském programu Partner Ready, které mají partnerům usnadnit prodej kompletního portfolia společnosti. Změny jsou reakcí na pokračující digitální transformaci i na nedávné akvizice (například SimpliVity nebo Nimble Storage), které obohatily nabídku HPE o nové technologie.

První změnou je rozšíření partnerských kompetencí o nová řešení zaměřená na hybridní cloud, analytická řešení, mobilitu a další. Cílem je umožnit partnerům proměnit svůj obchodní model směrem k prodeji řešení a HPE jim k tomu poskytne zdroje, referenční architektury a další podporu.

Nová podoba „stříbrné“ specializace pro datacentra počítá se snížením doby školení z devíti na pět dní a současně má partnerským prodejním týmům poskytnout znalosti a dovednosti pro prodej širšího portfolia HPE včetně technologií získaných prostřednictvím letošních akvizicí.

Aktualizace se dočkala i znalostní báze pro partnery, která bude nově založena na stejném kurikulu jako materiály pro zaměstnance samotného výrobce. To se má stát zárukou propojení obsahu a obchodních priorit a eliminovat některé administrativní překážky.

Zásadní novinkou je pak spuštění programu HPE Partner Ready Digital Marketing Program, který má partnerům asistovat s digitálním marketingem a poskytne jim k tomu potřebné školení, nástroje, obsah a šablony.

Důležitým detailem je skutečnost, že tento program nově sjednotí veškeré zdroje pro digitální marketing pod jednu střechu a partneři tam dostanou rychlý a snadný přístup ke všemu, co budou potřebovat pro přípravu svých digitálních kampaní.

Channelworld_ozveny

V neposlední řadě pak byla rozšířena nabídka programu HPE Pointnext o službu Capacity Care, která je určena pro podporu systémů HPE ProLiant Gen10. Partneři mohou díky této službě nabídnout monitorování kapacity těchto řešení a poskytovat jejich uživatelům konzultace za účelem optimalizace a snížení celkových nákladů.

Zdroj: HPE

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Allegro míří na Slovensko, nabídne i zboží českých obchodníků
Allegro míří na Slovensko, nabídne i zboží českých obchodníků
ABSL: Čtyři z pěti center IT a podnikových služeb chtějí více šlápnout do automatizace
ABSL: Čtyři z pěti center IT a podnikových služeb chtějí více šlápnout do automatizace
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Synology po roce ocenilo nejlepší české partnery, Aricoma získala double
Synology po roce ocenilo nejlepší české partnery, Aricoma získala double
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci