Grunex pomůže Lynxu oslovit mladou cílovou skupinu

15. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Lynx, Grunex
Lynx chce rozšířit povědomí o značce mezi studenty a hráči, k čemuž mu má pomoci celoroční spolupráce s Grunexem, provozovatelem herních portálů.

Tuzemská značka počítačů Lynx oznámila, že uzavřela s agenturou Grunex smlouvu o celoroční spolupráci. Lynx chce v letošním roce oslovit cílovou skupinu studentů a hráčů počítačových her, k čemuž chce využít právě partnerství s Grunexem, který se specializuje na marketingovou a PR komunikaci cílenou na počítačové hráče, a provozuje několik herních portálů v ČR i na Slovensku.

Kampaň má mladou generaci oslovit skrze herní portály, YouTube, livestreaming, produktové projekty nebo sociální sítě. Lynx se rovněž stal hlavním partnerem herního turnaje BenQ Grunex Challenge.

Mladou generaci chceme oslovit pro ně přijatelnou formou a prostředím, ve kterém se denně pohybují. Přiblížit jim portfolio Lynx herních počítačů a prohloubit tak jejich povědomí o značce,“ nastínil plány produktový manažer Lynxu Michal Útrata.

Hlavním cílem kampaně má být získání stálých zákazníků.

Zdroj: Lynx

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících