Tuzemská značka počítačů Lynx oznámila, že uzavřela s agenturou Grunex smlouvu o celoroční spolupráci. Lynx chce v letošním roce oslovit cílovou skupinu studentů a hráčů počítačových her, k čemuž chce využít právě partnerství s Grunexem, který se specializuje na marketingovou a PR komunikaci cílenou na počítačové hráče, a provozuje několik herních portálů v ČR i na Slovensku.
Kampaň má mladou generaci oslovit skrze herní portály, YouTube, livestreaming, produktové projekty nebo sociální sítě. Lynx se rovněž stal hlavním partnerem herního turnaje BenQ Grunex Challenge.
„Mladou generaci chceme oslovit pro ně přijatelnou formou a prostředím, ve kterém se denně pohybují. Přiblížit jim portfolio Lynx herních počítačů a prohloubit tak jejich povědomí o značce,“ nastínil plány produktový manažer Lynxu Michal Útrata.
Hlavním cílem kampaně má být získání stálých zákazníků.
Zdroj: Lynx