GfK: Češi nejčastěji navštěvují řetězce Electro World a Datart

Podle studie agentury GfK v roce 2012 čeští zákazníci chodili nakupovat spotřební elektroniku z kamenných obchodů nejčastěji do řetězců Electro World a Datart. Kdo obsadil další místa?

GfK: Češi nejčastěji navštěvují řetězce Electro World a Datart



Prodejny řetězců Electro World a Datart jsou nejčastěji navštěvovanými obchody s elektronikou v České republice. Tvrdí to alespoň studie agentury GfK.

Některou z prodejen řetězce Electro World v roce 2012 navštívilo 69 % respondentů a nakoupilo tam 42 % dotázaných. Do některé z prodejen sítě Datart v roce 2012 zavítalo 67 % respondentů a nakoupilo tam 44 % dotázaných.

Na třetím místě skončil, pro někoho možná překvapivě, řetězec IKEA

Další kamenné obchody, kam podle studie GfK čeští zákazníci v loňském kalendářním roce chodili častěji nakupovat spotřební elektroniku, jsou PlaneoExpert Elektro, TS Bohemia, Proton a Okay.

Na předních místech se objevují také značkové prodejny telekomunikačních operátorů O2 a Vodafone.

Zdroj: ceeretail.com









Úvodní foto: Datart.cz

Komentáře