Dropbox spouští partnerský program, chce proniknout do podniků

Nový program je podle společnosti dobrou příležitostí pro resellery s přidanou hodnotou, poskytovatele spravovaných služeb a další partnery.

Dropbox spouští partnerský program, chce proniknout do podniků



Společnost Dropbox spustila partnerský program Dropbox Partner Network, který jí má pomoci rozšířit její službu cloudového úložiště do prostředí velkých podniků. Program bude partnery odměňovat za prodej řešení i za integrování jejich vlastních aplikací do ekosystému Dropboxu.

Chceme, aby byl Dropbox Business dostupný všude, kde zákazníci nakupují technologie, ať už to bude skrze přímý prodej, resellera nebo poskytovatele spravovaných služeb. Právě tady bude prostor pro naše partenry,“ uvedl Billy Blau, který má v Dropboxu na starosti technologická partnerství.

Na partnerském portálu budou k dispozici školení, nástroje a technické materiály. Partneři zároveň dostanou dokumentaci k API, aby mohli s Dropboxem propojit svá vlastní řešení.

Program bude mít více úrovní, přičemž partneři, kteří dosáhnou úrovně Premier budou mít přístup k širším technickým zdrojům, prostředkům na marketing a budou dostávat bonusy za reference.

Pětačtyřicet největší partnerů Dropboxu získalo status Premier již při spuštění programu. Dropbox dále oznámil, že uzavřela distribuční kontrakty se společnostmi Ingram Micro a Synnex, a že mezi resellery bude patřit i Hewlett Packard Enterprise.

Zdroj: Dropbox








Úvodní foto: © alphaspirit - Fotolia.com

Komentáře