DPD přestalo nabízet sobotní doručování zásilek, spotřebitelé neměli zájem

Průzkum je jedna věc, praxe druhá. Nedávno se o tom přesvědčil přepravce DPD, který na základě spotřebitelské ankety zavedl službu doručování zásilek v sobotu a nyní ji ruší z důvodu nízkého zájmu.

DPD přestalo nabízet sobotní doručování zásilek, spotřebitelé neměli zájem



Přepravce DPD přestal nabízet sobotní doručování zásilek. Společnost uvedla, že se během zkušebního provozu nepodařilo dosáhnout předpokládaného počtu balíčků, a proto se rozhodla zaměřit na rozvoj jiných služeb, které zákazníci využívají častěji.

Před uvedením služby na trh si firma nechala zpracovat průzkum, ze kterého vyplynulo, že by 70 % respondentů mělo o sobotní doručení zájem. Reálně však takto bylo přepraveno pouze 5 000 zásilek za osm měsíců a služba patřila k těm nejméně využívaným.

Snažili jsme se našim zákazníkům vyjít vstříc, protože jim dle našich průzkumů u nás sobotní doručení chybělo. Praxe však ukázala opak, a proto jsme tuto službu ke konci dubna ukončili,“ uvedl generální ředitel DPD Miloš Malaník.

Zdroj: DPD









Úvodní foto: © mangostock - Fotolia.com

Komentáře