Společnost Dell uvádí nový balíček technické podpory ProSupport Plus, v rámci kterého zajistí vzdálený monitoring stavu klíčových hardwarových komponent a softwaru v počítači nebo tabletu.
Pokud servis detekuje problém, zavolá nebo zašle zákazníkovi e-mail a nabídne opravu nebo výměnu.
Nový servisní balíček bude dostupný pro tablety, Chromebooky, a notebooky a desktopy s Windows. Určen je pro firemní zákazníky.
Dell uvedl, že ceny se budou lišit podle zařízení a země, přičemž v první vlně jej začne prodávat v 66 krajinách.
Technická podpora v reálném čase vychází z obdobné služby již poskytované Dellem pro servery, storage a networking.
Dell je pro svůj ProSupport známý. Doposud však zákazník v případě problému musel kontaktovat společnost nejprve sám.
Na tabletech a PC Dell bude nainstalován software Support Assist, který bude monitorovat stav pevného disku, paměti, baterie a dalších hardwarových komponent.
V případě detekce chyby software vydá „support ticket“ a automaticky jej přes internet odešle do Dellu. E-mailová nebo telefonická reakce bude záležet na závažnosti problému.
Podpora vždy volá ze servisního centra země, kde se zrovna zákazník nachází. Pokud se tedy závada objeví např. při pracovní cestě do USA, kontaktuje českého zákazníka americké servisní centrum.
Je pravděpodobné, že u tabletů bude Dell vyměňovat celá zařízení, protože interní hardwarové problémy není snadné opravit výměnou, uvedl Jim Rith, výkonný ředitel pro podporu a nasazení v Dellu.
Zdroj: IDG News Service