Dell začal v České republice nabízet službu podpory Premium Support

Majitelé zařízení Dell Inspiron a Alienware (a od počátku léta také Dell XPS) dostanou non-stop technickou podporu včetně služby SupportAssist, která detekuje problémy hardwaru a může upozornit techniky dříve, než si samotný zákazník všimne problému.

Dell začal v České republice nabízet službu podpory Premium Support



Společnost Dell představila službu Premium Support pro počítače a tablety, která je nyní dostupná i v České republice. Díky Premium Support se mohou zákazníci obracet na vyškolené techniky kdykoliv a kdekoliv na světě.

Služba byla donedávna dostupná pouze v USA a Kanadě, nyní se rozšířila do dalších regionů. Zákazníkům nabídne podporu prostřednictvím inovativní technologie Dell SupportAssist, která automaticky detekuje problémy týkající se hardwaru i softwaru.

SupportAssist tímto způsobem umožňuje technikům Dellu začít pracovat na řešení problému s předstihem, tedy dříve, než se o něm vůbec dozví samotný zákazník.

Klíčové vlastnost služby Dell Premium Support:

  • Telefonický nebo on-line přístup k podpoře 24 hodin denně 7 dní v týdnu. 

  • Na základě dálkové diagnostiky provedení servisu přímo na místě během 1-2 pracovních dnů. 

  • Jeden zdroj s odbornými hardwaru i softwaru. 

  • Proaktivní řešení automaticky detekovaných problémů technologií SupportAssist. 

  • Komplexní podpora předinstalovaných softwarových aplikací, jako jsou Microsoft Office, Explorer, Outlook apod.

  • Asistence při připojování k síti, nastavování tiskárny, zálohování, instalaci antiviru, upgradu operačního systému apod.

Služba je v současné době k dispozici pro zákazníky se zařízením řady Dell Inspiron nebo Alienware. Majitelům s XPS bude k dispozici od 12. 7.

Zdroj: Dell








Úvodní foto: © reji - Fotolia.com

Komentáře