Dell bude motivovat interní obchodníky k prodeji přes partnery

Nové investice a pobídky jsou součásti strategie posílení pozice end-to-end výrobce.

Dell bude motivovat interní obchodníky k prodeji přes partnery



Cheryl Cooková, nová šéfová Dellu pro channel, zavedla krátce po svém jmenování změny v globálním partnerském programu Partner Direct, které mají posunout společnost blíže k prodejním kanálům. Oznámila to na konferenci Dell World v Torontu.

Společnost například navýší investice do svého demo pool programu o 500 %, což má partnerům přinést větší přístup k technologiím Dellu a pomoci jim s prodejem.

Podle Cheryl Cookové má toto navýšení posloužit „jako katalyzátor.“ Partneři mají rovněž dostat vyšší pobídky k přesunu ke klíčovým strategickým řešením.

Dell bude navíc motivovat své interní týmy k prodeji přes partnery. Interní obchodníci nově dostanou 20% kompenzaci za prodej jakékoliv pracovní stanice, tenkého klienta a jakéhokoliv PowerEdge, VRTX, SecureWorks, úložného, síťového nebo softwarového řešení novému zákazníku prostřednictvím channel partnera.

Účelem je posílit týmovou práci a soustředění okolo klíčových řešení,“ okomentovala Cooková toto rozhodnutí.

Podle představitelů Dellu má nedávná privatizace společnosti přinést silnější pozici coby poskytovatele end-to-end řešení. To mělo být hlavní poselství konference Dell World.

Zdroj: IDG News Service (CDN)








Úvodní foto: © alphaspirit - Fotolia.com

Komentáře