Hlavní navigace

DataSpring představil novou firemní identitu

28. 3. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: DataSpring
Společnost oslavila ocenění pro nejrychleji rostoucí tuzemmskou ICT firmu vytvořením nové firemní identity včetně loga a webu.

Společnost DataSpring se představila v novém kabátu. Změna identity se týká všech materiálů, kterými se firma prezentuje – od vizitek, šablon firemních dokumentů až po reklamní formáty a samozřejmě i webové stránky. Beze změny zůstalo pouze logo.

Nová identita vznikala v době, kdy byl DataSpring v rámci žebříčku společnosti Deloitte vyhlášen nejrychleji rostoucí ICT společností v České republice a zároveň třetí nejrychleji rostoucí v regionu střední a jihovýchodní Evropy.

Koncept nové identity je postaven na grafických prvcích, které představující datový tok, pramen nebo úložiště. Linie a tvary vycházející z logotypu mají vyjadřovat pružnost, inovativnost a celkovou dynamiku společnosti.

Channelworld_ozveny

Celý grafický projev působí hravě a vždy dokresluje či podtrhuje obor podnikání, služby a aktivity naší firmy. Jako firma jsme od svého založení vyrostli a naše potřeby v čase změnily. Stejně tak se mění i náš firemní design,“ uvedla šéfka marketingu společnosti Michaela Pávková.

Zdroj: DataSpring

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Synology po roce ocenilo nejlepší české partnery, Aricoma získala double
Synology po roce ocenilo nejlepší české partnery, Aricoma získala double
Allegro míří na Slovensko, nabídne i zboží českých obchodníků
Allegro míří na Slovensko, nabídne i zboží českých obchodníků
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
ABSL: Čtyři z pěti center IT a podnikových služeb chtějí více šlápnout do automatizace
ABSL: Čtyři z pěti center IT a podnikových služeb chtějí více šlápnout do automatizace