Citrix k novému roku změní strukturu služeb Citrix Maintenance

Stávající služby Subscription Advantage a Software Maintenance budou nahrazeny novou sadou Citrix Customer Success Services se třemi úrovněmi. První změny vejdou v platnost již k 1. 1. 2017, k definitivnímu nahrazení pak dojde k 1. 7. 2017.

Citrix k novému roku změní strukturu služeb Citrix Maintenance



Společnost zavádí Citrix zavádí k 1. 1. 2017 změny v poskytování služeb v rámci Citrix Maintenance. Změny se konkrétně dotknout služeb Subscription Advantage (SA) a Software Maintenance (SWM), které budou od nového roku nahrazeny novými službami Citrix Customer Success Services (CCSS) nazvanými Select, Priority, Priority Plus.

V praxi se změny projeví již 1. 1. příštího roku. Zákazníci, kteří v současnosti využívají službu SWM, budou k tomuto datu automaticky převedeni na službu Select, a novým zákazníkům nebude možné prodat nebo obnovit službu SA. Současní zákazníci si budou moci koupit nebo obnovit SA až do 30. 6. příštího roku, poté budou muset přejít na nové služby.

Do doby, než zákazníkovi expiruje SA, se v poskytovaných službách sice nic nezmění, zároveň však platí pravidlo „all-in“. To říká, že stávající zákazník s aktivním SA, který si bude po 30. 6. 2017 chtít dokoupit nové licence XenApp, XenDesktop, PVS nebo EdgeSight, bude muset spolu s nákupem nových licencí provést upgrade na službu Select i z těch dosavadních.

Místo SA si zákazník k novému produktu koupí službu Select za cenu dnešního SWM, která obsahuje: právo na upgrade a průběžné aktualizace, nepřetržitou technickou podporu přes web, telefon nebo chat, možnost požadovat technickou pomoc pro instalaci a konfiguraci a neomezený přístup zákazníka k e-learningu.

Od 1. 7. 2017 pak budou dostupné vyšší služby Priority Priority Plus. Priority bude kromě benefitů základní služby Select poskytovat přiděleného technického specialistu, vyšší prioritu při řešení technického problému, management krizových situací a vzdálené monitorování prostředí zákazníka.

Nejvyšší varianta Priority Plus pak nabídne službu přizpůsobenou potřebám zákazníka, nejvyšší prioritu při řešení technického problému, zajištění co nejrychlejší obnovy funkčnosti po výpadku a vzdálené monitorování prostředí zákazníka spojené s prevencí technických problémů u zákazníka.

Distributor Arrow ECS podotýká, že Select stojí 22 % doporučené koncové ceny oproti SA, která stojí jen 15 %, přičemž je toto zdražení vyváženo tím, že zákazník získá služby podpory. Arrow doporučuje využít ještě do konce roku prodat zákazníkům Software Maintenance na co možná nejdelší dobu dopředu. Navíc lze využít promoakci platící do konce letošního roku.

Zdroj: Arrow ECS








Úvodní foto: © alphaspirit - Fotolia.com

Komentáře