Cisco a Salesforce oznámily strategickou alianci ve slibných segmentech

Obě firmy plánují integrovat svá řešení v oblastech nástrojů pro spolupráci, internetu věcí a zákaznických služeb. Kombinace schopností produktů jedné a druhé strany má vést k vyšší přidané hodnotě výsledných řešení.

Cisco a Salesforce oznámily strategickou alianci ve slibných segmentech



Společnosti Cisco a Salesforce oznámily uzavření strategické aliance, která se zaměří na vývoj řešení v oblastech nástrojů pro spolupráci, internetu věcí a zákaznických služeb. Obě společnosti budou spolupracovat především na vývoji produktů, které propojí příslušné platformy Cisco s produkty Salesforce.

Nástroje pro spolupráci

V oblasti spolupráce Cisco a Salesforce nabídnou nativní integraci nástrojů Cisco Spark a Cisco WebEx s produkty Salesforce Sales Cloud a Service Cloud. Tato integrace má zákazníkům umožnit komunikovat prostřednictvím chatu, videa i hlasového hovoru, aniž by museli opustit prostředí Salesforce nebo instalovat plug-in.

Internet věcí

Integrace Cisco Jasper a Salesforce IoT Cloud má umožnit především komplexnější přehled o službách postavených na internetu věcí. Zatímco Cisco Jasper poskytuje základní platformu pro zařízení internetu věcí, Salesforce IoT Cloud propojuje miliardy událostí a umožňuje jejich analýzu tak, aby poskytovatel služeb nabídl zákazníkovi přesně to, co vyžaduje.

Jako příklad z praxe mohou sloužit nákladní vozidla připojená do internetu věcí. Zařízení z aut spravovaná v Cisco Jasper odesílají data do Salesforce IoT Cloud a díky tomu mohou být zákazníci informováni, v jakém stavu se jejich objednávka nachází, to vše v reálném čase. Zaměstnancům pak například může systém ukázat, u kterého vozidla je nutné provést údržbu.

Zákaznické služby

Spolupráce v oblasti zákaznických služeb si pak klade za cíl nabídnout komplexní řešení pro firemní kontaktní centra. Společnost Cisco svým produktem Unified Contact Center Enterprise zajišťuje technické zpracování hovorů a multikanálový management. Service Cloud společnosti Salesforce zase poskytuje agentům v kontaktních centrech přehled o zákaznících.

Dostupnost

Dokončení integrací nástrojů pro spolupráci je naplánováno na druhou polovinu roku 2017, stejně jako integrace v oblasti internetu věcí. Integrace Unified Contact Center Enterprise a Service Cloud je dostupná již nyní prostřednictvím on-line obchodu Salesforce AppExchange.

Zdroj: Cisco








Úvodní foto: © imtmphoto - Fotolia.com

Komentáře