Až třetina nakupujících může do e-shopu přijít skrz blogy a obsahové weby (VIVnetworks)

Statistiky provozovatele sítě affiliate marketingu hovoří o rostoucím potenciálu blogů a obsahových webů co se týče zvýšení počtu zákazníků v e-shopu. Systém provizí je podle společnosti výhodný pro obě strany.

Až třetina nakupujících může do e-shopu přijít skrz blogy a obsahové weby (VIVnetworks)



Společnost VIVnetworks.com, provozovatel služeb affiliate marketingu, který se podle ní úspěšně zabydluje v prostředí české e-komerce, ve své nové zprávě hovoří o rostoucím potenciálu blogů a obsahových webů. Tyto stránky mohou podle společnosti přivést do e-shopů až 35 % zákazníků.

Důvěryhodnost, to je to, co lidé u e-shopů vedle příznivé ceny hledají nejčastěji. A právě stránky, které mají obličej a lze si za nimi někoho konkrétního představit, jsou těmi, kdo e-shopu mohou důvěryhodnost dodat,“ vysvětli Robert Studený z affiliate sítě VIVnetworks.com.

Podle VIVnetworks.cz se proto není čemu divit, když lidé dají na radu svého oblíbeného blogera a na odkaz na koupi například výrobku, o kterém bloger vypráví či píše, rádi kliknou a prodej dokončí. Podle statistik společnosti přijde nejvíce objednávek do e-shopů právě z blogů a obsahových webů.

Nejvíce zákazníků (35 %) je podle firmy osloveno prostřednictvím obsahových webů a blogů, u kterých nejlépe fungují recenze, PR články nebo různá doporučení.

Necelých 20 % zákazníků reaguje na cashback, což je forma slevy, kdy se kupujícímu vrátí část z hodnoty nákupu, a 25 % na slevové kupóny.

Zdroj: VIVnetworks.com








Úvodní foto: Ogerepus - Fotolia.com.png

Komentáře