Alza.cz koupila 80% podíl v e-distribuci Publero, bude prodávat časopisy

Po e-knihách se Alza.cz zřejmě více pouští i do dalších elektronických publikací. Na transakci upozornil Médiář.cz

Alza.cz koupila 80% podíl v e-distribuci Publero, bude prodávat časopisy



Podle informací v obchodním rejstříku investoval e-tailer Alza.cz celkem 240 tis. korun do provozovatele internetové trafiky, společnosti Publero. Na transakci jako první upozornil Médiář.cz.

Podle zápisu z 13. 8. 2014 tak Alza drží v Publeru 80% podíl. Zbylých 20 % si mezi sebou rovnoměrně dělí zakladatelé Petr Korytar a Jakub Kadeřábek (jednatel).


 Aktualizace 21.8.:

Alza v oficiálním oznámení uvedla, že časopisy se budou prodávat nejen přes stávající portál Publera, ale do několika týdnů budou zařazeny do portfolia e-shopu Alza.cz.

Doplní tak nabídku digitálního obsahu v sekci Alza Media, která nyní zahrnuje elektronické a audio knihy, software, hudbu, filmy a hry.


 Publero vzniklo v roce 2010. Slouží jako internetová trafika pro časopisy, noviny a katalogy. Zákazníci si mohou obsah zakoupit jednorázově, nebo formou předplatného. Zakoupený obsah lze číst v prohlížeči nebo v aplikacích pro iPhone, iPad a Android (mobilní i tabletová verze). Desktopová verze pak dovoluje offline přístup v PC.

Alza.cz začala v ČR prodávat e-knihy na jaře roku 2012 ve spolupráci s on-line prodejcem Palmknihy.cz. Se stejným nakladatelstvím zahájil spolupráci ještě koncem roku 2011 retailový řetězec Datart.

Zdroj: Médiář.cz, Justice.cz, ChannelWorld, Alza.cz








Úvodní foto: Publero.cz

Komentáře