Hlavní navigace

AdMonitoring: Za předvánoční kampaně nejvíce utrácely Alza.cz, Internet Mall a Allegro Group

14. 12. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Podle měření AdMonitoring padlo na listopadové on-line kampaně v ČR celkově 757 milionů korun.

Společnost Mediaresearch zveřejnila výsledky listopadového šetření projektu AdMonitoring prováděného pro Sdružení pro internetovou reklamu. Výsledky ukázaly, že za display reklamu bylo v ČR za listopad utraceno 757 milionů korun.

Největším zadavatelem byl e-tail Alza.cz, který nakoupil reklamní prostor za 40,2 milionu korun. Ve srovnání s říjnem (25 milionů) Alza v listopadu utratila o 60 % více.

Druhý největší prostor si zaplatil Internet Mall (35 milionů) a třetí Allegro Group CZ (14,1 milionu).

V meziročním srovnání došlo v letošním listopadu 16% vzrůstu výdajů na display kampaně.

Zdroj: Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI