AdMonitoring: Za předvánoční kampaně nejvíce utrácely Alza.cz, Internet Mall a Allegro Group

Podle měření AdMonitoring padlo na listopadové on-line kampaně v ČR celkově 757 milionů korun.

AdMonitoring: Za předvánoční kampaně nejvíce utrácely Alza.cz, Internet Mall a Allegro Group



Společnost Mediaresearch zveřejnila výsledky listopadového šetření projektu AdMonitoring prováděného pro Sdružení pro internetovou reklamu. Výsledky ukázaly, že za display reklamu bylo v ČR za listopad utraceno 757 milionů korun.

Největším zadavatelem byl e-tail Alza.cz, který nakoupil reklamní prostor za 40,2 milionu korun. Ve srovnání s říjnem (25 milionů) Alza v listopadu utratila o 60 % více.

Druhý největší prostor si zaplatil Internet Mall (35 milionů) a třetí Allegro Group CZ (14,1 milionu).

V meziročním srovnání došlo v letošním listopadu 16% vzrůstu výdajů na display kampaně.

Zdroj: Mediaresearch









Úvodní foto: © varijanta - Fotolia.com

Komentáře