AdMonitoring: Výdaje na on-line reklamu klesly v lednu o třetinu

Konec vánočních kampaní přinesl v lednu očekávaný meziměsíční pokles výdajů na bannerovou reklamu. Do čela se vrátil Internet Mall.

AdMonitoring: Výdaje na on-line reklamu klesly v lednu o třetinu



Pravidelný měsíční výstup z projektu AdMonitoring agentury Mediaresearch přinesl čísla o využívání internetové reklamy v ČR. Nepřekvapí, že v prvním měsíci letošního roku došlo k prudkému meziměsíčnímu poklesu využívání reklamních prostorů, a sice o 32 %. Stojí za tím konec vánočních kampaní.

Zadavatelé v lednu za bannerovou reklamu utratili 426 milionů korun, zatímco v prosinci to bylo 632 milionů a v listopadu dokonce 757 milionů.

V meziročním srovnání jsou však lednové výsledky o 24 % vyšší.

Do čela žebříčku největších zadavatelů se po dvou měsících vrátil Internet Mall, který v lednu využil online prostor v hodnotě 28,7 milionů korun.

Druhou příčku obsadila Alza.cz s inzercí v hodnotě 18,4 milionů a na místě třetím skončila Fio banka, která v lednu vystavila reklamu za 12 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch








Úvodní foto: © varijanta - Fotolia.com

Komentáře