AdMonitoring: Řijnovému žebříčku zadavatelů on-line reklamy vévodily e-taily

První příčku žebříčku drží v roce 2014 téměř výhradně Internet Mall, říjen nebyl výjimkou. Druhý největší reklamní prosto využila Alza.cz, třetí pak CZC.cz.

AdMonitoring: Řijnovému žebříčku zadavatelů on-line reklamy vévodily e-taily



Agentura Mediaresearch zveřejnila výsledky měření AdMonitoring za říjen 2014. Šetření ukázalo, že zadavatelé on-line reklamy využili během řijna reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 667 milionů korun. To je o 12 % více než v září a o 1 % méně než v říjnu 2013.

První tři příčky v říjnu obsadily internetové obchody. Největším zadavatelem byl Internet Mall,který využil reklamní prostor v hodnotě 26,3 milionů korun. Na druhém místě skončila Alza.cz s inzercí v hodnotě 20,1 milionů korun a na třetím místě CZC.cz s prostorem v hodnotě 17,5 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch









Úvodní foto: © varijanta - Fotolia.com

Komentáře