AdMonitoring: Listopadovému žebříčku zadavatelů reklamy opět vévodily e-shopy

Zadavatelé celkem využili on-line reklamní prostor v ceníkové hodnotě 723 milionů korun. Nejvíce utratila Alza.cz.

AdMonitoring: Listopadovému žebříčku zadavatelů reklamy opět vévodily e-shopy



Podle zprávy šetření AdMonitoring agentury Mediaresearch využili zadavatelé on-line display reklamy v listopadu 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 723 milionů korun. To přestavuje částku meziměsíčně o 8 % vyšší, ale meziročně o 4 % nižší.

Na prvních třech místech se ocitly stejné subjekty jako v říjnu, pouze v jiném pořadí. Největší reklamní prostor využila Alza.cz, celkem za 36,2 milionů korun. Na druhém místě se umístil Internet Mall s inzercí v hodnotě 29,5 milionů a první trojici uzavřelo CZC.cz, které umístilo reklamu v hodnotě 27,4 milionů.

Zdroj: Mediaresearch








Úvodní foto: © varijanta - Fotolia.com

Komentáře