AdMonitoring: Internet Mall v květnu obhájil pozici největšího on-line inzerenta

Internet Mall využil prostor v ceníkové hodnotě 19,5 milionu korun, druhá byla Alza.cz, která utratila 13,1 milionu korun.

AdMonitoring: Internet Mall v květnu obhájil pozici největšího on-line inzerenta



Zadavatelé internetové display reklamy využili v květnu 2015 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 530 milionů korun, což je o 17 % více než v předchozím měsíci. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který provozuje společnost Nielsen Admosphere.

Největším zadavatelem byl, stejně jako v dubnu, internetový obchodník Internet Mall, který během května využil reklamní prostor v hodnotě 19,5 milionu korun.

Druhým největším zadavatelem byl další internetový obchodník, tentokrát Alza.cz, s inzercí v hodnotě 13,1 milionu korun a třetí příčku obsadila Česká spořitelna s reklamou v hodnotě 12,5 milionu korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere









Úvodní foto: © varijanta - Fotolia.com

Komentáře